To Love You More

多愛你一點



Take me back in the arms I love

讓我回到我所愛的臂膀

Need me like you did before

像過去一樣的需要我

Touch me once again

再碰觸我一次

And remember when

There was no one that you wanted more

並且記得當你視我為最愛的時候

Don't go you know you will break my heart

別走 你知道我會心碎

She won't love you like I will

她不會和我一樣的愛你

I'm the one who'll stay

我是唯一會留在你身邊的人

When she walks away

當她離開你的時候

And you know I'll be standing here still

你知道我仍然會待在你身邊

I'll be waiting for you

Here inside my heart

我會在我的心裡不斷的等著你

I'm the one who wants to love you more

我是唯一想多愛你一些的人

You will see I can give you

Everything you need

你會了解我可以讓你予取予求

Let me be the one to love you more

讓我成為可以愛你更多的人



See me as if you never knew

以全新的眼光看待我

Hold me so you can't let go

抱緊我不要讓我走

Just believe in me

只要相信我

I will make you see

我會讓你了解

All the things that your heart needs to know

所有你的心需要了解的事

I'll be waiting for you

Here inside my heart

我會在我的心裡不斷的等著你

I'm the one who wants to love you more

我是唯一想多愛你一些的人

You will see I can give you

Everything you need

你會了解我可以讓你予取予求

Let me be the one to love you more

讓我成為可以愛你更多的人



And some way all the love that we had can be saved

總有辦法可以解救我們過去所擁有的愛

Whatever it takes we'll find a way

無論代價為何 總會有個出路

I'll be waiting for you

Here inside my heart

我會在我的心裡不斷的等著你

I'm the one who wants to love you more

我是唯一想多愛你一些的人

You will see I can give you

Everything you need

你會了解我可以讓你予取予求

Let me be the one to love you more

讓我成為可以愛你更多的人
arrow
arrow
    全站熱搜

    S★ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()